Kampány a nőkért!

Kampány a nőkért!

Posted on by szerkeszto

1886-ban alakult egy amerikai cég, melyet még a mai napig is mindenki ismer, sőt, előszeretettel használják a termékeit szinte az egész világon. Ez az Avon. Magyarországon 1990 óta érhetőek el. A márka elkötelezett híve a mellrák elleni harcnak, és számos kampánnyal igyekeznek felhívni a figyelmet arra, hogy a szűrővizsgálat nélkülözhetetlen, életkortól függetlenül, illetve különböző termékek megvásárlásával lehet támogatni az egyik legrettegettebb női betegség elleni küzdelmet.

A kozmetikai piacon elért sikereinek a titka egyrészt az, hogy kiváló minőségű termékeket gyártanak, másrészt köszönhető a tudományos, magas szintű szakmai háttérnek, amivel alakulásuk óta töretlenül dolgoznak. Több ismert magyar, és külföldi sztár adta már a nevét, arcát a márkához. Készítményei forgalmazása során kiemelt hangsúlyt fektet az interaktív kommunikációra, amely a vállalat és a fogyasztó közötti kapcsolat elmélyítését szolgálja. Nem egy fejlesztésükkel sokszor évekkel megelőzik versenytársaikat. (Pl.1992-ben elsőként használta az AHA technológiát kozmetikumok tömegpiacon történő eladásához). Termékei online, katalógus formában és üzletekben is megtalálhatóak.

A rendelés menete egyszerű, átlátható, így mind a hölgyeknek, mind az uraknak egyszerű dolga van, ha szépségápolásról van szó. Szerencsére kedvezményekkel mindig találkozhatunk, így ha a pénztárcánk esetleg szűkösen van, akkor sem kell lemondanunk az imádott szemhéj festékünkről. Egy kis érdekesség, hogy 1999-ben az Avon volt az első, aki női vezérigazgatót nevezett ki a vállalat élére.

Vélemény, hozzászólás?