Nem olyan régen úgy döntött a vezetőség, hogy elég tartalékkal és eredménnyel rendelkezik a cég ahhoz, hogy saját céges telefon flottát alakítson ki. Persze tény, hogy az elmúlt két évben folyamatosan felfelé ívelő növekedés volt jellemző a cégre, a tartalékait hihetetlen magaslatokba tudta ennek köszönhetően emelni, és a jövőben kilátásba helyeződött projektek csak tovább fogják ezt az eredményt növelni, egyszóval teljesen megértem a fejlesztést, valahogy mégis azt éreztem, hogy nagyon kapkodva és megfelelő előkészítés és átgondolás nélkül lett az egész flotta kialakítás megoldva. Közgazdászként tudom, hogy ez egy ilyen projekt esetében nem hoz akkora problémát, ami mondjuk a vállalat működését veszélyeztetné, ám hatalmas figyelmeztetést hordoz számunkra a jövő nagy projektjei tekintetében.
Történt ugyanis, hogy közel két hónapja használta a cég minden dolgozója a neki kirendelt telefont, amikor is elkezdtek az emberek azzal felkeresni minket, hogy ha baleset érte a telefont, és biztosan a munkában, akkor a javíttatást egyrészt hol végeztessék el, és hogyan tudják finanszíroztatni azt. Mert hát egy-egy kijelzőcsere vagy akkumulátor probléma megoldása nem olcsó manapság, és hát az is nagyon fontos, hogy az ember megfelelő helyre, történetesen megfelelő és profi xiaomi szerviz csapathoz vigye a készülékeket.
Jeleztük a vezetőség részére, hogy erre nem lett megoldási javaslat adva az osztályunknak, ám a probléma sürgetése miatt elkezdtünk olyan csapat után nézni, akik megfelelő szakmai tudással és tapasztalattal, jó áron és profi eredményekkel segítséget tudnak nyújtani ebben a cég alkalmazottai számára. Jól is tettük, ugyanis a xiaomiszervizshop.hu csapata azóta is erősít minket, hiszen tökéletes munkát végeznek számunkra. Így aztán biztos vagyok benne, hogy hosszú távon is erősítik majd a külső szakmai partnereink sorát.